مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-15اقتصادي

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آبرسانی کوچری خمین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 74درصدی طرح ملی جهاد آبرسانی در مجتمع آبرسانی کوچری شهرستان خمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح ملی جهاد آبرسانی خمین از پیشرفت 74درصدی  مجتمع آبرسانی کوچری این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان خمین و آبرسانی به 6 روستا در شهرستان خمین هم اکنون با سرعت بالایی در حال انجام است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: با بهربرداری از پروژه آبرسانی کوچری در شهرستان خمین تا کنون 5 روستا با جمعیتی بالغ بر 1300  نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند شدند.

به گفته وی اجرای 7 کیلومتر خط انتقال آب  و یک باب مخزن  200متر مکعبی آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین روستای جوباده از آب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را تا کنون 140 میلیارد ریال اعلام کرد.

عباسی تصریح کرد: ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ آب، اجرای 18 کیلومتر خط انتقال آب و یک باب مخزن 300 متر مکعبی  از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آبرسانی کوچری خمین

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آبرسانی کوچری خمین