مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-05دانش

فعالیت خانه های نوآوری و فناوری ایران در چهاردهمین نمایشگاه نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال برای نخستین بار 7 خانه نوآوری و فناوری ایران فعال در کشور های جهان در چهاردهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو حضور یافته، - امسال برای نخستین بار 7 خانه نوآوری و فناوری ایران فعال در کشور های جهان در چهاردهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو حضور یافته، خدمات و فعالیت ها خود را به شرکت های نانویی ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال برای نخستین بار 7 خانه نوآوری و فناوری ایران فعال در کشور های جهان در چهاردهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو حضور یافته، خدمات و فعالیت ها خود را به شرکت های نانویی ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد توسعه فناوری نانو و میکرو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از انواع واسطه های صادراتی، مراکز و خانه های نوآوری ایران است.

این بخش ها در چند سال گذشته تحت حمایت مراکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشور های مختلف دنیا با هدف توسعه صادرات و دستیابی به بازار های جهانی راه اندازی شد ه اند.

در این دوره از نمایشگاه فناوری نانو نمایندگانی از 7 خانه نوآوری و فناوری از کشور های چین، کنیا، روسیه، عراق، ترکیه، ازبکستان و تهران حضور یافته تا به سوالات شرکت های نانویی پاسخ دهند و در جهت توسعه فعالیت آن ها در خارج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خانه های نوآوری و فناوری ایران در چهاردهمین نمایشگاه نانو

فعالیت خانه های نوآوری و فناوری ایران در چهاردهمین نمایشگاه نانو