مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-29سياسي

هزینه بالای حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در مقابل سیل


هزینه حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در برابر حادثه سیل احتمالی مبلغ بسیار هنگفتی است که موجب ضرر و زیان به بیت المال است.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: هزینه حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در برابر حادثه سیل احتمالی مبلغ بسیار هنگفتی است که موجب ضرر و زیان به بیت المال است.

احمد ذوالقدر شامگاه دیروز (6 آبان ماه) در جلسه ستاد بحران شهرستان ابهر با تاکید بر ضرورت حضور مدیران در جلسه، عنوان کرد: مدیران بدون هماهنگی با فرمانداری حق فرستادن معاون یا نماینده در جلسه ستاد بحران را ندارند؛ چراکه ستاد بحران تصمیماتی است که با جان مردم در خصوص حوادث غیر مترقبه ارتباط دارد و جان تک تک هموطنان خط قرمز ما است.

وی از اجرای مانور ساعت صفر در سد کینه ورس با حضور یکی از مقامات کشوری خبر داده و اظهار کرد: سد کینه ورس یکی از نقاط مهم و استراتژیک ابهر در مواقع بحرانی محسوب می شود، لذا همواره باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی وجود داشته باشد.

این مسئول با توضیح اینکه مدیریت بحران یکی از الزامات اجتناب ناپذیر همه سازمان ها، ارگان ها، ادارات دولتی، شهرداری ها و سازمان های بزرگ کشور است، افزود: وقوع بحران و حوادث ناگوار همیشه و همه جا به خودی خود منجر به ایجاد شرایطی ناگوار و خارج از کنترل می شود اما در صورت برخورداری از سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بالای حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در مقابل سیل

هزینه بالای حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در مقابل سیل