مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29حوادث

اعتیاد، علت اصلی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در آشخانه


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری فرد معتاد که اقدام به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی کرده بود خبر داد و گفت: متاسفانه اعتیاد به عنوان یک معضل اجتماعی، - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری فرد معتاد که اقدام به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی کرده بود خبر داد و گفت: متاسفانه اعتیاد به عنوان یک معضل اجتماعی، عمد ترین دلیل سرقت ها از اماکن خصوصی است شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی در شهر آشخانه و نارضایتی شهروندان، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره تجسس قرار گرفت.

وی با اشاره به این که، ماموران با بررسی مکان های وقوع سرقت، موفق شدند سارق را شناسایی کنند، افزود: این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده علت سرقت های مرتکب شده را اعتیاد شدید به مواد مخدر اعلام کرد، یادآور شد: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: خانواده، موثرترین نقش را در جلوگیری از اعتیاد دارد و آموزش مهارت های اجتماعی و اطلاع از هنجارها و ناهنجاری های جامعه می تواند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد، علت اصلی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در آشخانه

اعتیاد، علت اصلی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در آشخانه