مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12اقتصادي

الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در طرح نهضت مسکن


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: با کلیات الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن در ششمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدعلی میرکریمی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهارکرد: با کلیات الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن در ششمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال 1402 موافقت گردید.

وی گفت: کلیات الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن نیازمند تصویب در شورای برنامه ریزی استان و موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی ایران می باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی افزود: در این جلسه موضوع جابجایی روستای قوردانلو از توابع شهرستان شیروان نیز به تایید رسید و مقرر گردید مطالعات تفصیلی آن پس از تامین اعتبار در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان، توسط بنیاد مسکن صورت گیرد.

میرکریمی بیان داشت: از دیگر مصوبات این جلسه، موافقت با جانمایی طرح های سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور، گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در سطح شهرستان های استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در طرح نهضت مسکن

الحاق 100 هکتار به محدوده شهر آشخانه در طرح نهضت مسکن