مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-14سياسي

عزم نیروهای دریایی ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم دریایی


فرمانده دانشگاه جنگ لاهور پاکستان و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با یکدیگر بر همکاری نیروی دریایی ایران و پاکستان در جهت جلوگیری از رشد و گسترش ناامنی دریایی به ویژه تروریسم دریایی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار جاوید اقبال فرمانده دانشگاه جنگ لاهور پاکستان که به دعوت دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا به ایران سفر کرده است، با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش با فرمانده این نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، بر همکاری همه جانبه دو نیروی دریایی ایران و پاکستان در جهت جلوگیری از رشد و گسترش ناامنی دریایی به ویژه تروریسم دریایی و تبادل اطلاعات ستادی تأکید شد.

فرمانده دانشگاه جنگ لاهور پاکستان پیش از این نیز با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه بازدید کرده بود.

هیچ قدرتی نمی تواند به پیوند مشترک ایران و پاکستان خدشه ای وارد کند دریادار جاوید اقبال در این بازدید، ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، گفت: ایران و پاکستان دو کشور دوست و برادر هستند و ما یک تمدن هستیم که در دو کشور حضور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم نیروهای دریایی ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم دریایی

عزم نیروهای دریایی ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم دریایی