مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-20سياسي

ممانعت ایران از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به منطقه


فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر ارتقاء روابط و همکاری های مرزی بین ایران و پاکستان، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت مبارزه می کند و از ورود آنها به منطقه ممانعت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس،  صبح امروز 29 آبان ماه 1402، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی با دریاسالار امتیاز علی مدیرکل آژانس امنیت دریایی جمهوری اسلامی پاکستان در ستاد مرزبانی فراجا دیدار و گفت و گو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به هیئت پاکستانی، گفت: از برگزاری دومین اجلاس مشترک مرزی ایران و پاکستان خرسندیم چرا که تاثیرگذار در روابط دو کشور است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به برگزاری نشست مرزی در کشور پاکستان، بیان داشت: در دورهای گذشته نشست های مشترک مرزی برگزار شده که تاثیرگذار در روابط مرزی بوده است و لذا می طلبد این نشست ها با اهداف ارتقاء ایمنی و امنیت دریایی و مبارزه با مواد مخدر برگزار شود.

وی با تشریح وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و همسایگی با 15 کشور، تصریح کرد: ایران حدود 740 کیلومتر مرز خشکی و 204 کیلومتر مرز آبی مشترک با کشور پاکستان دارد و نتایج امنیت پایدار این مقدار مرز، نشان از روابط مطلوب همسایگی پاکستان با جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت ایران از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به منطقه

ممانعت ایران از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به منطقه