مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-20بين الملل

هلاکت 14 نظامی اسراییلی در حملات نیروهای القسام


سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام عملیاتهای سه روز گذشته علیه نظامیان صهیونیست را شرح داد و گفت که در جریان آن، چهارده اسراییلی کشته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی حماس- خبر داد که طی سه روز اخیر، نیروهای این جنبش، 60 خودروی نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند و موفق شدند شماری از نظامیان اسراییلی را از پای درآورند.

وی با اشاره به اینکه درگیریهای شدیدی در محورهای مختلف نوار غزه با دشمن صهیونیستی در جریان است، گفت که شنبه هفته جاری، نیروهای القسام، یک نفربر صهیونیست را هدف قرار دادند که در پی آن، سه نظامی اسراییلی کشته شدند.

سخنگوی القسام با بیان اینکه نیروهای مقاومت همچنین هفت نظامی صهیونیست دیگر را از پای درآوردند، تصریح کرد: رفتارهای دیوانه وار دشمن نشان می دهد که به پیروزی اطمینان ندارد.

وی همچنین از حملات ترکیبی نیروهای القسام به نظامیان اسراییلی در بیمارستان الرنتیسی خبر داد که در جریان آن، یک تانک و یک نفربر منهدم شد و چهار سرباز اسراییلی هم کشته شدند.

زاهر جبارین مسئول دفتر شهدا، مجروحان و اسرا در جنبش حماس هم امشب خبر داد که رژیم صهیونیستی تا کنون، درباره آتش بس، وقت کُشی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 14 نظامی اسراییلی در حملات نیروهای القسام

هلاکت 14 نظامی اسراییلی در حملات نیروهای القسام