مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-12پزشكي

طراحی و تولید محصولات فناورانه در آموزش علوم پزشکی حمایت می شوند


رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی بر حمایت از طراحی و تولید محصولات فناورانه و به کارگیری آنها در آموزش علوم پزشکی کشور تأکید کرد.

- به گزارش گروه  دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، احسان شریفی پور رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با اشاره به تغییر راهبرد در وزارت بهداشت با توجه به نگاه ویژه وزیر بهداشت و معاون آموزشی در راستای تحول سیستم آموزش عالی سلامت گفت: یکی از راهبردهای اصلی مرکز ملی تحقیقات راهبردی، بحث پیگیری جدی ارتقا و به کارگیری فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی و به روز رسانی کوریکولوم های آموزشی در این زمینه است.

رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی افزود: در نظر داریم هرساله یک کنگره و جشنواره ملی جامع تحت عنوان کنگره و جشنواره شیخ الرییس با حضور مقامات تصمیم گیر، اساتید، مدیران ارشد وزارت، دانشجویان، نخبگان، فناوران، گروه های مهندسی، شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران برگزار کنیم.

وی افزود: در این رویداد طرح های برگزیده در راستای نیازهای واقعی علوم پزشکی حمایت و تشویق می شوند و به آنها گرنت اعطا خواهد شد تا بتوانند ایده های نو و محصول محور را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید محصولات فناورانه در آموزش علوم پزشکی حمایت می شوند

طراحی و تولید محصولات فناورانه در آموزش علوم پزشکی حمایت می شوند