مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-04بين الملل

وضعیت ناپایدار شرکت های مستقر در بزرگترین کارخانه نوآوری برای دومین بار


علیرغم قول و قرارهای معاونت علمی ریاست جمهوری بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپی، کارخانه نوآوری آزادی به دلیل استیجاری بودن و بنا به درخواست مالک، - شرکت های فناور در انتظار واکنش معاونت علمی ریاست جمهوری؛ وضعیت ناپایدار شرکت های مستقر در بزرگترین کارخانه نوآوری برای دومین بار علیرغم قول و قرارهای معاونت علمی ریاست جمهوری بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپی، کارخانه نوآوری آزادی به دلیل استیجاری بودن و بنا به درخواست مالک، باید تخلیه شود و شزکت های مستقر در آن در وضعیت ناپایداری قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارخانه نوآوری یا Innovation Factory محلی برای متولد شدن ایده ها، رشد و به بار نشستن خلاقیت نیروهای متخصص است.

در این بستر، تمامی ابزارها و منابعی که برای کارآفرینی و رشد یک ایده نیاز هست، مانند زیر ساخت ها، مربی و مشاورین خبره، سرمایه گذاران ریسک پذیر، خدمات دهندگان به استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و… وجود دارند.

در واقع در این گونه کانون ها هر چیزی که لازم است تا یک ایده را تبدیل به یک کسب و کار کند، وجود دارد و مشاوران و مربی ها از ایده تا اجرا در کنار شما خواهند بود.

در این راستا ایجاد کارخانه های نوآوری در دستور کار معاونت علمی قرار گرفت، اما اکنون یکی از بزرگترین کارخانه های نوآوری یعنی کارخانه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ناپایدار شرکت های مستقر در بزرگترین کارخانه نوآوری برای دومین بار

وضعیت ناپایدار شرکت های مستقر در بزرگترین کارخانه نوآوری برای دومین بار