مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-19سياسي

بیانیه پایانی اجلاس ملی خیرین هیئت


جامعه ملی خیرین هیئت در آخرین روز برگزاری «اجلاس ملی خیرین هیئت» با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: از آغازین روزهای ایام پس از شهادت ائمه هدی علیهم السلام،  جریان مبارک هیئت و مجالس حسینی و اهل بیتی، پرچمدار احیای امر اهل بیت علیهم و همواره در خط مقدم یاری رسانی و گسترش فرهنگ ایثار و خیرخواهی با شعار نورانی یدالله مع الجماعه بوده است.

خیرین هیئتی جریانی دیرپا و تاریخی و همواره در خدمت جامعه ی دینی و اسلامی بوده اند.

  امروز نیز همچون همیشه،  این گروه از پیشگامان و طلایه داران، رونق بخشی به مجالس حسینی، دستگیری از محرومان و نیازمندان و رفع گرفتاری و دردهای جامعه هستند.

  جامعه خیرین هیئت با تمسک به شعار نورانی یدالله مع الجماعه از عموم مردم عزیز و خیرین محترم در سراسر کشور دعوت می نماید تا با پیوستن به جامعه ی بزرگ خیرین هیئتی ، رونق بخش مجالس و محافل نورانی و پربرکت حسینی و یاری رسان و مددکارِ نیازمندان و محرومان و دردمندانِ جامعه ی عزیزمان باشند.

در این میان با وجود حضور خالصانه و نیت خیر و بی چشمداشتی خیرین محترم، از مسئولان و دست اندرکاران امر، انتظار می رود با در نظر گرفتن توان و بضاعتِ پُربرکت ِ خیرین، با فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی اجلاس ملی خیرین هیئت

بیانیه پایانی اجلاس ملی خیرین هیئت