مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-23اقتصادي

سرانه فرزندان یتیم اصلاً جوابگوی هزینه هایشان نیست


رییس کمیته امداد کاشمر سرانه فرزندان یتیم در سال 1401 را کمتر از 180 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هرچند این رقم اکنون به 280 هزار تومان رسیده است، اما اصلاً جوابگوی هزینه هایشان نیست.

- مجید حسین زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اگرچه طی یک سال اخیر اقدامات ارزشمندی در شهرستان انجام شده است، اما هنوز به برخی از اهداف خود هم نرسیده ایم، بیان کرد: کمیته امداد کاشمر 6580 خانواده را در قالب بیش از 13 هزار نفر تحت پوشش خود دارد.

وی با اذعان به اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان کاشمر تحت پوشش کمیته امداد هستند، عنوان کرد: کمیته امداد در حوزه های مختلفی از جمله مددکاری، فرهنگی، اشتغال، عمران، درمان، مسکن و جلب مشارکت های مردمی خدمات ارائه می دهد.

رییس کمیته امداد کاشمر خاطرنشان کرد: همیشه کرامت مددجویان کمیته امداد برای ما مهم بوده به طوری که برخلاف گذشته هیچ گاه جهیزیه نوعروسان را در سطح شهر به نمایش در نیاورده ایم، در همین خصوص از ابتدای امسال تاکنون نیز 128 جهیزیه را به مددجویان کمیته امداد تحویل داده ایم.

نوعروسان تمایلی به گرفتن جهیزیه ندارند وی بیان کرد: چون وقتی جهیزیه به مددجویان کمیته امداد می دهیم عملاً از سیستم کمیته امداد حذف می شود و از سویی چون این افراد برای اینکه از خدمات کمیته امداد بهره مند شوند، می توانند تا دو سال جهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فرزندان یتیم اصلاً جوابگوی هزینه هایشان نیست

سرانه فرزندان یتیم اصلاً جوابگوی هزینه هایشان نیست