مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-03سياسي

فرهنگ و هویت مردم کردستان مانع تحقق خواست معاندین در این استان شد


رییس جمهور با بیان اینکه نگاه و اندیشه بلند فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنر برای دولت مغتنم و ارزشمند است، بر ضرورت تولید محتوای فرهنگی بیشتر و موثرتر، - با بهره گیری از جدیدترین دستاوردهای ارتباطاتی و فناوری اطلاعاتی برای رشد جامعه و مصون سازی هویت فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در آخرین برنامه از روز اول سفر دولت مردمی به استان کردستان در دیدار شبانگاهی با اهالی فرهنگ و هنر این استان، تلاش برای حفظ هویت و فرهنگ غنی و تمدنی کردستان را مهمترین تکلیف و وظیفه فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنر این خطه دانست و افزود: مسئولیت دولت ها نیز در این جهت ایجاد بستر و زمینه فعالیت فرهیختگان است.

رییسی با بیان اینکه فرهنگ و هویت مردم کردستان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مانع تحقق خواست معاندین و ضدانقلاب و تجزیه طلبان در این استان شده است، مسئولیت حفظ این فرهنگ غنی و ارزشمند را متوجه فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنر این استان دانست.

رییس جمهور در ادامه نرخ پایین آمار جرم و جنایت در کردستان با وجود برخی محرومیت ها و تنگناهای معیشتی را ناشی از تمسک مردم این استان به فرهنگ و تمدن غنی برآمده از سابقه تاریخی و دینی کردستان دانست و گفت: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل وقوع برخی رخدادها و حوادث در کردستان به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هویت مردم کردستان مانع تحقق خواست معاندین در این استان شد

فرهنگ و هویت مردم کردستان مانع تحقق خواست معاندین در این استان شد