مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-06سياسي

از شایعه تا واقعیت کاهش مجدد زمان خدمت سربازی


اخبار ضدونقیضی درباره کاهش مجدد مدت زمان سربازی از سوی برخی شخصیت ها منتشر شده است اما این موضوع تا چه حد واقعیت دارد؟ - گروه انتظامی خبرگزاری فارس _ مریم عرب انصاری:  کاهش مدت سربازی از جمله مهمترین خبرهای هفته های گذشته بوده است؛ اما آن چیزی که این موضوع را دوباره بر سر زبان ها انداخته، کاهش مدت سربازی به مدت 12 ماه است که از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان شد.

سربازی مهمترین دغدغه جوانان ذکور ایرانی و خانواده های آنهاست، مسأله ای که ارتباط مستقیم با تحصیل، اشتغال و دریافت تسهیلات و حتی اجازه خروج از کشور دارد.

درست 2 هفته پیش یعنی 30 مهر ماه 1402 سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می شوند به مدت 3 ماه کاهش یافت؛ خبری که موجی از شادی را در جامعه به همراه داشت اما در یکی دو روز گذشته خبری مبنی بر یک ساله شدنِ سربازی از سوی مصوبه کمیسیون تلفیق در رسانه ها منتشر شد؛ بدین مضمون که پیرهادی نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از کاهش مدت زمان سربازی به 12 ماه با مصوبه کمیسیون و معافیت مشمولان بالای 30 سالِ دارای 2 فرزند از خدمت سربازی معاف خبر داده و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت کاهش مجدد زمان خدمت سربازی

از شایعه تا واقعیت کاهش مجدد زمان خدمت سربازی