مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-10سياسي

حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باید بر اساس حکمت باشد


امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باید حکیمانه و بر اساس حکمت باشد و کاری که ایران و حزب الله لبنان انجام داد کمک و مساعدت به مقاومت فلسطین اما بر اساس حکمت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باید حکیمانه و بر اساس حکمت باشد و کاری که ایران و حزب الله لبنان انجام داد کمک و مساعدت به مقاومت فلسطین اما بر اساس حکمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: همچنان شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین هستیم اما جامعه جهانی اقدام عملی برای جلوگیری از این حملات وحشیانه انجام نداده است و مردم راهپیمایی و اظهار همدردی کرده اند اما دولت ها در این جهت اقدام عملی صورت نداده اند.

وی افزود: مقاومت فلسطین با حمله برق آسایی که داشت ضربه کاری به رژیم صهیونیستی وارد کرد و حیثیت و اعتبار نظامی و اطلاعاتی او را بر باد داد و اکنون هم با مقاومت مظلومانه و دلیرانه خود باز هم حیثیت و اعتبار رژیم صهیونیستی را بر باد داده و باطن وحشی، خون خوار و غیر انسانی این دولت غاصب را به جهانیان نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باید بر اساس حکمت باشد

حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باید بر اساس حکمت باشد