مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-30بين الملل

یهودیان شیراز جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند


همزمان با نقاط مختلف کشورمان تجمع یهودیان شیراز علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار شد که در این تجمع بر این نکته تأکید شد که حساب یهودی ها از صهیونیست ها جداست.

- ایسنا/فارس همزمان با نقاط مختلف کشورمان تجمع یهودیان شیراز علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار شد که در این تجمع بر این نکته تأکید شد که حساب یهودی ها از صهیونیست ها جداست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، همزمان با شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و یزد تجمع یهودیان شیراز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه امروز، 8 آبان ماه در کنیسه ربیع زاده شیراز برگزار شد.

رییس انجمن کلیمیان شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: امروز تجمعی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جنگ غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها برگزار کردیم و بیانیه ای هم در محکومیت این جنایات صادر کردیم.

امیرعلا سالاری با تأکید بر اینکه حساب یهودی ها از صهیونیست ها جداست، افزود: امروز در اینجا جمع شدیم تا تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب داشته و هر گونه اعمال تروریستی را محکوم کنیم.

وی با یادآوری اینکه مراسم امروز با اقامه نماز صبحگاهی آغاز شد، گفت: این برنامه به صورت همزمان در اصفهان، تهران، کرمانشاه، یزد و شیراز برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهودیان شیراز جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند

یهودیان شیراز جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند