مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21فرهنگي

راه یابی مستند بی بی جان به مرحله نهایی فستیوال فیلم کویر و زندگی


از سراسر کشور نزدیک به 1300 اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند، به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» ارسال شده که یکی از آنها مستند بی بی جان از کرمان است.

- راه یابی مستند "بی بی جان" به مرحله نهایی فستیوال فیلم "کویر و زندگی" ایسنا/کرمان از سراسر کشور نزدیک به 1300 اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند، به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی ارسال شده که یکی از آنها مستند "بی بی جان" از کرمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی اردیبهشت سال جاری با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد 1247 اثر از 174 عکاس و 50 فیلم مستند از 40 فیلمساز، توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

مستند بی بی جان به کارگردانی سیدحمید میرحسینی از کرمان در دومین حضور خود در فستیوال فیلم کویر و زندگی در بخش مسابقه شرکت کرد و یکی از 21 فیلم از 50 فیلم مستند ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی، به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند بی بی جان ، روایتگر زندگی بی بی جان کریمی زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه فرزند معلول ذهنی، بیمار پی کی یو را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی مستند بی بی جان به مرحله نهایی فستیوال فیلم کویر و زندگی

راه یابی مستند بی بی جان به مرحله نهایی فستیوال فیلم کویر و زندگی