مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-24اقتصادي

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوجک باشت


روزانه در حدود 14 تن زباله از باشت جمع آوری می شود.

- سید رضا حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار  فارس در باشت اظهار داشت: شهرداری باشت روزانه حدود 14 تن زباله از نقاط مختلف این شهرستان جمع آوری می کند.

وی افزود: شهرداری باشت در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان در حال حاضر با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به حمل و جمع آوری زباله های شهری می کند.

 شهردار باشت ادامه داد: به همین منظور خودروهای جمع آوری و حمل زباله از ساعت هفت صبح تا یک بعد ظهر اقدام به جمع آوری نخاله ها و زباله های شهر از درب منازل و سطح معابر می کنند.

وی در ادامه با تأکید بر مقوله فرهنگ سازی و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امر نظافت و زیباسازی شهر تصریح کرد: رعایت نکردن نظافت شهری از سوی شهروندان هزینه های شهرداری را برای انجام این امر دوچندان می کند.

حسینی عنوان کرد: برای تمیز نگاه داشتن محل ها و معابر شهری نباید تنها به وظایف شهرداری در این رابطه اکتفا کرد و با مشارکت همه شهروندان در راه ارتقای سطح سلامت محیط زندگی و شهری مؤثر و کارگشا است.

وی در پایان گفت: ایجاد و نگهداری یک شهر آباد مطابق با معیارهای استاندارد بدون مشارکت، حمایت و همیاری شهروندان و مردم در شهرها امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوجک باشت

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوجک باشت