مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29بين الملل

کاهش محبوبیت زلنسکی در اوکراین


آخرین نتایج یک نظر سنجی انجام گرفته شده با حمایت ایالات متحده نشان می دهد که محبوبیت رییس جمهور اوکراین در این کشور به شدت کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد ارتش اوکراین نسبت به رییس جمهور این کشور محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و حمایت مردم اوکراین از رییس جمهورشان در جریان تداوم جنگ روند کاهشی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین با کاهش شدید محبوبیت مواجه شده است و طبق نظر سنجی انجام گرفته شده از سوی یک موسسه بین المللی جمهوری خواه آمریکایی، تنها 42 درصد از اوکراینی ها به شدت رییس جمهور کشورشان را تایید می کنند در حالی که 40 درصد دیگر تا حدودی موافق اقدامات و تصمیم گیری های وی هستند.

این ارقام در نظر سنجی انجام گرفته شده در ماه آوریل سال 2022 به ترتیب 58 و 33 درصد بود و اکنون به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

از سوی دیگر، میزان نارضایتی جزیی و شدید مردم از رییس جمهورشان از 4 و 3 درصد در همان ماه آوریل به 9 و 7 درصد در ماه سپتامبر رسیده است.

بر خلاف کاهش شدید محبوبیت زلنسکی، ارتش اوکراین از محبوبیت بالایی برخوردار است و با تایید 82 درصد از افرادی که در این نظر سنجی مشارکت کرده بودند، مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محبوبیت زلنسکی در اوکراین

کاهش محبوبیت زلنسکی در اوکراین