مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-18سياسي

بهره برداری کامل از بلوار آیت الله ابوترابی یزد در دهه مبارک فجر


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه سه شهرداری از بهره برداری بلوار آیت الله ابوترابی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه سه شهرداری از بهره برداری بلوار آیت الله ابوترابی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

محمدمهدی نیکونژاد در این رابطه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یزد در دوره ششم درصدد است دسترسی های جدید و خطوط مواصلاتی جدیدی را در شبکه معابر شهری ایجاد کند تا مردم با استفاده از این دسترسی ها با سرعت بیشتر و در زمان کمتر به مقصد برسند و در مجموع بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

وی افزود: یکی از این معابر شهری که در دستور کار شورا قرار گرفته است، بلوار آیت الله ابوترابی است که حدفاصل بلوار حضرت آیت الله خامنه ای به بلوار امیر کبیر است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا تصریح کرد: قریب به 14 سال از تلاش شهرداران و شوراهای ادوار گذشته جهت تملک اراضی این بلوار می گذرد ولی نهایتا تنها فاز اول بلوار که حد فاصل بلوار آیت الله خامنه ای تا تقاطع یاسین بود، ایجاد شد و خوشبختانه با تلاش شورای ششم و آزادسازی و تملک مابقی زمین های در مسیر، فازهای بعدی بلوار از تقاطع یاسین تا تقاطع شهدای قاسم آباد آماده و اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری کامل از بلوار آیت الله ابوترابی یزد در دهه مبارک فجر

بهره برداری کامل از بلوار آیت الله ابوترابی یزد در دهه مبارک فجر