مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-03سياسي

رییسی: در 13 آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت


رییس جمهور با بیان اینکه در 13 آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت، گفت: دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید ابراهیم رییسی صبح امروز در دیدار با مردم شهرستان مرزی بانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش های مرزنشینان اظهار داشت: از اینکه خداوند بار دیگر توفیق حضور در کردستان و میان مردم خونگرم، مهمان نواز و غیور و مرزنشین این دیار را نصیب بنده کرد، بسیار خوشحالم.

رییس جمهور ضمن قدردانی از مرزنشینان گفت: کردستان، استانِ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان؛ سرزمین مجاهدت های خاموش، شهدا، جانبازان و سرافرازان و چهره های ماندگار است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کردستان و شهرهای استان در دوران جنگ تحمیلی و مرزبانی و دفاع آنها از انقلاب و کشور گفت: مردان و زنان این استان با تمام وجود از حدود و ثغور کشور دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن کوچک ترین تعدی به کشور داشته باشد.

رییسی با بیان اینکه مردم با پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال حق خواهی بودند، تصریح کرد: در دوران سلطنت قاجار و پهلوی شاهد از بین بردن آزادی مردم، هویت مردم، بی عزتی، ایجاد سلطه غربی ها بودیم و یک سرباز غربی در آن دوران ارزش بالایی داشتند لذا دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در 13 آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت

رییسی: در 13 آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت