مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-18سياسي

طنین فریاد «مرگ بر اسراییل» در شرق مازندران


مردم مومن، ولایی و انقلابی شرق مازندران همگام با سراسر استان و کشور، امروز با حضور در راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم رنج دیده غزه شعار مرگ بر اسراییل را فریاد کردند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از مازندران، راهپیمایی مردم مازندران در مسیرهای 23 گانه در حمایت از مردم رنج دیده غزه برگزار شد و در شرق مازندران هم مردم نکا از مقابل سپاه (توپخانه سابق) به سمت مصلای امام خمینی(ره) نکا، در بهشهر از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت و شهرستان در گلوگاه مردم ولایتمدار این شهرستان با تجمع در  میدان  22 بهمن  گلوگاه علیه کودک کشی های اسراییل در غزه و حمایت از این مردم بی دفاع راهپیمایی کرده و انزجار خود را بر سر آمریکا و اسراییل بیشتر از همیشه فریاد کردند.

ازسوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر تظاهرات حمایت از کودکان فلسطین در شهرستان های استان مازندران اعلام شد و مردم شرق مازندران همگام با مردم سراسر این استان در راهپیمایی پرشور اعلام آمادگی کردند و تودهنی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زدند.

حضور دانش آموزان و نسل جدید در این راهپیمایی و حضور کادر درمان با لباس سفید با به همراه داشتن تخت بیمارستانی که بیانگر کودک کشی در بیمارستان غزه است، بر محکومیت این جنایت اسراییل غاصب افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین فریاد «مرگ بر اسراییل» در شرق مازندران

طنین فریاد «مرگ بر اسراییل» در شرق مازندران