مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:202023-11-01سياسي

منطقه آزاد انزلی میزبان برگزاری برنامه های هفته کتاب می شود


معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از آمادگی برای میزبانی برنامه های فرهنگی گرامیداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب، - ایسنا/گیلان معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از آمادگی برای میزبانی برنامه های فرهنگی گرامیداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

علی مطهری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی سه شنبه(9 آبان) با حضور در کتابخانه مرکزی رشت با یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان دیدار و در زمینه برگزاری برنامه های مشترک و ادامه همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف تبادل نظر کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به تجربه موفق همکاری های دو جانبه کتابخانه های عمومی و منطقه آزاد انزلی در زمینه های مختلف فرهنگی، ایجاد زیرساخت های مطالعاتی در منطقه آزاد و راه اندازی نخستین کتابخانه عمومی سیار در استان گیلان را از نتایج و ثمرات مثبت این هم افزایی ها عنوان کرد.

یاسر تقوی با بیان اینکه توسعه امر کتاب و کتابخوانی به تنهایی با نقش آفرینی یک دستگاه فرهنگی میسر و امکانپذیر نخواهد بود، حضور و کمک دستگاه های متعدد از جمله دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد انزلی میزبان برگزاری برنامه های هفته کتاب می شود

منطقه آزاد انزلی میزبان برگزاری برنامه های هفته کتاب می شود