مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-27سياسي

امام جمعه مشگین شهر: طوفان الاقصی معادله رژیم صهیونیستی را برهم زده است


طوفان الاقصی معادله رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش را در منطقه برهم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با دعوت مردم به تقوای الهی سیزده آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و هفته بسیج دانش آموزی را نقطه عطفی در فعالیت های بسیج در کشور اعلام کرد.

وی افزود: شهدایی همچون شهید فهمیده با جانفشانی های خود به سربلندی ایران هویت بخشیدند و گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده و جوانان با عضویت در این شجره طیبه اوج رستگاری را در جامعه به نمایش گذاشتند.

باوقار ویژگی های برجسته شهدای بسیجی را خداباوری، اعتماد به نفس، توانمندی در سن پایین با سلاح ایمان در جبهه های حق علیه باطل و … دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود به وعده های نصرت الهی که کلید رمز موفقیت برای رزمندگان اسلام و هشت سال دفاع مقدس هست این انقلاب را مستحکم و پایدار نگه داشتند.

وی سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی از شهدای محراب را یادآور شد و بیان کرد: این شهید با صلابت و توسل و در طول عمر خود در سنگر علم و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشگین شهر: طوفان الاقصی معادله رژیم صهیونیستی را برهم زده است

امام جمعه مشگین شهر: طوفان الاقصی معادله رژیم صهیونیستی را برهم زده است