مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-18ورزشي

مصطفی هاشمی: بسکتبال ایران را نشان دادیم/ ساجس بهترین تیم لبنان است


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: واقعیت بسکتبال ایران را به آسیا نشان دادیم و آسیا باید به بسکتبال ما احترام بگذارد.

- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: واقعیت بسکتبال ایران را به آسیا نشان دادیم و آسیا باید به بسکتبال ما احترام بگذارد.

مصطفی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان با توجه به پیروزی مقابل ساجس لبنان در مسابقات غرب آسیا پس از شکست در لیگ مقابل کاله، توضیح داد: اتفاقی که مقابل کاله افتاد را شاید بتوان یک اتفاق نادر دانست، اما به هر حال رخ داد و یقینا مقصر آن در درجه اول خود مربی است.

او افزود: بازیکنان ما تلاش خود را کامل انجام دادند اما یکسری اشتباهات فنی و یکسری اتفاقات دیگر که نمی شود رسانه ای کرد باعث شد ما نتیجه را واگذار کنیم.

ابتدا من مشکل را در خودم جست وجو می کنم و مسائل جانبی هم برعهده کسانی که مسئولیت دارند.

* ساجس بهترین تیم لبنان است او ادامه داد: ساجس تیمی است که 20 سال قبل قهرمان آسیا بود و یک مدت از بین بهترین تیم های لبنان خارج شد، اما با سرمایه گذاری خوبی که در سال های اخیر کردند، الان تقریبا مجددا بهترین تیم لبنان است.

جمعیت و تماشاگران زیادی که در بازی با ما داخل سالن حاضر شدند به همراه حجم بالای سرمایه گذاری، بلند پروازی این تیم را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی هاشمی: بسکتبال ایران را نشان دادیم/ ساجس بهترین تیم لبنان است

مصطفی هاشمی: بسکتبال ایران را نشان دادیم/ ساجس بهترین تیم لبنان است