مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-17سياسي

رسیدگی به ایتام؛ خواسته ای که ریشه در رویاهای کودکی ام داشت


مدیر موسسه خیریه ساحل بهشتی بندر انزلی گفت: رسیدگی به ایتام خواسته ای بود که ریشه در رویاهای کودکی ام داشت و علی رغم همه سختی ها به دنبال تحقق این امر رفتم و موفق شدم.

- ایسنا/گیلان مدیر موسسه خیریه ساحل بهشتی بندر انزلی گفت: رسیدگی به ایتام خواسته ای بود که ریشه در رویاهای کودکی ام داشت و علی رغم همه سختی ها به دنبال تحقق این امر رفتم و موفق شدم.

پاغنده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ایده راه اندازی موسسه خیریه و کمک به ایتام از همان کودکی در ذهنم نقش بسته بود و شاید ریشه این تفکر از جایی آغاز شد که مادرم که بانویی کدبانو و دست به خیر بود از کودکی یتیم بزرگ شد و در دو سالگی پدر و در 18 سالگی مادرش را از دست داده بود و تحت حمایت برادرش قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه هر چه دارم به لطف و دعای مادرم است، افزود: رویای کمک به ایتام همیشه در ذهن من بود تا اینکه با یک مرکز نگهداری ایتام آشنا شدم و در جستجوی رویای کودکی، سالیان سال آنجا با جان و دل کار کردم.

پاغنده تصریح کرد: این در حالی بود که من به عنوان ماما شاغل بودم، ازدواج کرده بود و فرزند داشتم و وظایف متعددی در همین رابطه بر دوش من بود ولی این ها مانع از حضورم در موسسه خیریه نشد.

وی افزود: آن روزها پسرم کوچک و حدودا 3 ساله بود و به ناچار او را هم با خودم به پرورشگاه می بردم؛ منتها به پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به ایتام؛ خواسته ای که ریشه در رویاهای کودکی ام داشت

رسیدگی به ایتام؛ خواسته ای که ریشه در رویاهای کودکی ام داشت