مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-04اقتصادي

وزارت کار پیگیر خانه دار شدن کارگران


بر اساس اعلام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای تامین یک میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، وزارت کار در تلاش است تا کمک ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد و کارگران نیز صاحبخانه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ساخت مسکن کارگری دی ماه سال 1398 تفاهم نامه ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران میان وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی به امضا رسید.

مدتی بعد تفاهم نامه ساخت 200 هزار واحد مسکونی در جوار شهرک های صنعتی میان اتاق تعاون و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که بر این اساس برنامه ساخت 400 هزار واحد مسکونی شامل 200 هزار واحد توسط اتاق تعاون ایران و 200 هزار واحد توسط تعاونی ها صورت خواهد گرفت.

طبق آخرین گزارش ها عملیات اجرایی ساخت 400 هزار واحد مسکونی ویژه کارگران در استان های مختلف کشور آغاز شده و سالانه طراحی و اجرای حدود 150 هزار واحد مسکونی باید انجام گیرد.

بر اساس اعلام وزیر کار در راستای تامین یک میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن وزارت کار در تلاش است تا کمک ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد و کارگران نیز صاحبخانه شوند.

بر اساس اعلام معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرجمع هدفگذاری تعاونی ها در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن 400 هزار واحد مسکونی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کار پیگیر خانه دار شدن کارگران

وزارت کار پیگیر خانه دار شدن کارگران