مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-20حوادث

شناسایی و دستگیری شبکه جعل مدارک تحصیلی


معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: با تلاش کارآگاهان طی دو عملیات به صورت جداگانه شبکه حرفه ای و بین المللی جعل مدارک تحصیلی و همچنین باند سند نمره کاران خودروهای لوکس خارجی شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ ضرغام آذین معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: با توجه به تبلیغات گسترده در فضای مجازی به خصوص از طریق سلبریتی های شاخص (بازیگران و ورزشکاران) در خصوص  فروش مدارک تحصیلی معتبر که اخیراً در شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده و مرتبط با شیوه های کلاهبرداری روز بوده، اقدامات گسترده اطلاعاتی و پیچیده ای توسط مرکز عملیات ویژه این پلیس در راستای کشف این موضوع گرفت.

وی افزود: در نهایتا با تلاش کارآگاهان مشخص شد این شبکه کاملاً حرفه ای در زمینه جعل مدارک تحصیلی مراکز آموزشی و دانشگاه های معتبر (دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر) فعالیت می کنند.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: این باند حرفه ای از طریق گروهی از بازاریابان آموزش دیده و خیلی حرفه ای، با تهیه کلیپ های ویدئویی با حضور هنرمندان شاخص نسبت به جذب مشتری، هم در داخل کشور و هم در کشورهای همسایه  اقدامات خود را انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری شبکه جعل مدارک تحصیلی

شناسایی و دستگیری شبکه جعل مدارک تحصیلی