مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-19فرهنگي

کارگردانان تئاتر: جشنواره تئاتر کردستان به لحاظ کیفیت افت کرده است


کارگردانان شرکت کننده در سی وچهارمین جشنواره استانی تئاتر کردستان معتقدند، این دوره از جشنواره با افت شدید کیفیت کارها مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از بیجار، سی وچهارمین جشنواره تئاتر کردستان در بیجار با اجرای هشت اثر صحنه ای و چهار اثر خیابانی با حضور تماشگران زیادی در دو سالن پلاتوی این شهر در حال اجراست.

   در این جشنواره کارهای اوریگامی با نویسندگی و کارگردانی رامیار بهمنی از سنندج، شاکش به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی یاسر هاشم زاده کاری از بیجار، بیر به نویسندگی راشد کریمی و کارگردانی کیوان آذرخش از سنندج، تونل کاری به کارگردانی محمدسلیمی و نویسندگی فارس باقری از دیواندره، لوماکا به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدی و سعید فلاحی، مکبث فصل دوم به کارگردانی و نویسندگی سامان رستمی، پرسه های موازی به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی وریا طالبی، نمایش چنج به نویسندگی و کارگردانی یونس صحرارو به روی صحنه رفت.

  در بخش خیابانی هم چهار اثر از جمله خواب نما به نویسندگی احمد صمیمی و کارگرانی عرفان دارابی از سنندج، کژال به کارگردانی و نویسندگی  نوید مرتضاییی از سقز، شهر زیبا به نویسندگی و کارگردانی سعید نادری مقدم و نمایش مسافری از غزه به کارگردانی و نویسندگی شبنم مقدمی از مریوان با روایتی از مردم مظلوم غز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردانان تئاتر: جشنواره تئاتر کردستان به لحاظ کیفیت افت کرده است

کارگردانان تئاتر: جشنواره تئاتر کردستان به لحاظ کیفیت افت کرده است