مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-03سياسي

بدهی پیمانکاران سد باباحیدر هرچه سریع تر پرداخت شود


لازم است صورت وضعیت ها و بدهی های پروژه سدباباحیدر هر چه سریع تر پرداخت و پیگیری ها برای تامین اعتبارات سریعا انجام شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است صورت وضعیت ها و بدهی های پروژه سدباباحیدر هر چه سریع تر پرداخت و پیگیری ها برای تامین اعتبارات سریعا انجام شود.

غلامعلی حیدری 12 آبان ماه در بازدید از سد باباحیدر اظهار کرد: کار جهادی در مدت زمان کوتاهی انجام شده که به نوعی رکوردشکنی به شمار می رود، کاری که شبانه روز انجام و در حال به سرانجام رسیدن است.

وی افزود: این اتفاق مگر با کار جمعی و جهادی نمی افتاد، قطعا در نظام جمهوری اسلامی کارهای بزرگی انجام شده و انقلاب اسلامی منشأ خدمات بزرگ است، خدمات پیش و پس از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست البته باید خدمت به مردم مضاعف شود.

حیدری گفت: تلاش می شود این پروژه سد باباحیدر با حضور رییس جمهور یا مقامات ملی افتتاح شود، باتوجه به محرومیت تاریخی و ناترازی هایی در گذشته، باید کار جهادی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه های بسیاری در حوزه آب، فاضلاب و جاده در استان وجود دارد که در حال انجام هستند، مجتمع آبرسانی حضرت قمر بنی هاشم(ع) که نیمی از جمعیت استان از آن بهره مند خواهند شد و پروژه سد باباحیدر که سال ها آغاز و متوقف مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی پیمانکاران سد باباحیدر هرچه سریع تر پرداخت شود

بدهی پیمانکاران سد باباحیدر هرچه سریع تر پرداخت شود