مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 06:202023-11-01بين الملل

ادعای بلینکن: پیروزی روسیه بر اوکراین، ایران را جسور می کند


وزیر خارجه آمریکا غروب سه شنبه در سنای این کشور مدعی شد پیروزی روسیه بر اوکراین با حمایت ایران، مسکو و تهران را جسور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه آمریکا غروب سه شنبه به وقت تهران در جلسه سنا گفت که ایالات متحده باید به طور همزمان از اوکراین و (رژیم) اسراییل حمایت بیشتری کند، به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری ، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در جلسه استماع سنا درباره درخواست تکمیلی 106 میلیارد دلاری جو بایدن، رییس جمهور این کشور برای امنیت ملی ایالات متحده مدعی شد: درگیری های اوکراین و خاورمیانه پیوندهای روشنی دارند.

 این در حالی است که نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه گفت تشدید فاجعه بار اوضاع در خاورمیانه دقیقاً نتیجه سیاست آمریکاست و واشنگتن به دامن زدن به درگیری ادامه می دهد.

وی در اشاره به اقدامات تحریک آمیز اخیر واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت ایالات متحده به تشدید درگیری فلسطینی-اسراییلی با تامین تسلیحات و اعزام ناوهای هواپیمابر کمک می کند.

  بلینکن با اشاره به همکاری های ایران و روسیه گفت: اجازه دادن به روسیه برای پیروز شدن در نبرد با اوکراین با حمایت ایران، هم مسکو و هم تهران را جسور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بلینکن: پیروزی روسیه بر اوکراین، ایران را جسور می کند

ادعای بلینکن: پیروزی روسیه بر اوکراین، ایران را جسور می کند