مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-19سياسي

آنچه می خواهید از «فتاح 2»، «شاهد 147» و «مهران» بدانید


در جریان بازدید صبح امروز فرمانده کل قوا از تازه ترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران، موشک کروز هایپرسونیک «فتاح 2»، سامانه پدافندی متحرک «مهران» و پهپاد «شاهد 147» رونمایی و آخرین اقدامات و پیشرفت ها در بخش موشک ماهواره بر و ارسال ماهواره به فضا اعلام شدند.

- در جریان بازدید صبح امروز فرمانده کل قوا از تازه ترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران، موشک کروز هایپرسونیک فتاح 2 ، سامانه پدافندی متحرک مهران و پهپاد شاهد 147 رونمایی و آخرین اقدامات و پیشرفت ها در بخش موشک ماهواره بر و ارسال ماهواره به فضا اعلام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه که شامل بخش های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بود، دستاوردهای جدید و به روز شده دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران تحت عنوان از ایده تا محصولِ تمام ایرانی به نمایش گذاشته شده بود.

همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک فتاح 2 ، سامانه پدافندی متحرک مهران و سامانه ارتقا یافته 9 دی و همچنین پهپاد شاهد 147 رونمایی شد.

موشک هایپرسونیک فتاح 2 فتاح 2 موشک هایپرسونیکی از انواع موشک های بالستیک ایرانی است که مجهز به سرجنگی با قابلیت گلاید و کروز است و در تسلیحات HGV و HCM دسته بندی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه می خواهید از «فتاح 2»، «شاهد 147» و «مهران» بدانید

آنچه می خواهید از «فتاح 2»، «شاهد 147» و «مهران» بدانید