مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-30اقتصادي

مصرف 1639 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط زنجانی ها


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری 1639 میلیون مترمکب گاز طبیعی توسط مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری 1639 میلیون مترمکب گاز طبیعی توسط مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده است.

رحیم سلیمانی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 372 هزار و 780 مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره مند هستند، اظهار کرد: مشترکان زنجانی فقط در شهریور سال جاری، مصرف 264 میلیون مترمکعب گاز طبیعی که بیشترین مصرف آن در بخش صنعتی است را به ثبت رسانده اند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان زنجان و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، افزود: صرفه جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه مردم از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه الگوی مصرف گاز طبیعی توسط 60 درصد مشترکان رعایت می شود، تاکید کرد و گفت: مشترکان زنجانی در کنار رعایت اصول ایمنی بر مصرف بهینه گاز نیز توجه و مدیریت لازم را داشته باشند تا همه مردم از نعمت گرما بخش گاز در فصول سرد سال بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 1639 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط زنجانی ها

مصرف 1639 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط زنجانی ها