مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-30سياسي

اعزام 15 هزار نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام 15 هزار نفر به اردوهای راهیان نور از 15 آبان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام 15 هزار نفر به اردوهای راهیان نور از 15 آبان تا پایان سال جاری خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، 8 آبان در نشست خبری راهیان نور و مهارت آموزی سربازان سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سالانه هزاران نفر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب، جنوب و شمال غرب کشور بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه این سرزمین ها مقدس هستند افزود: هر ساله طی برنامه ریزی های انجام شده بیش از 15 هزار نفر را از استان مرکزی به این مناطق اعزام می کردیم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی تا حدودی تعداد نفرات اعزامی کاهش پیدا کرد.

گودرزی با بیان اینکه همچنان استقبال از راهیان نور خیلی بالاست، گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده از 15 آبان تا ابتدای ماه مبارک رمضان قرار است 15 هزار نفر را اعزام کنیم که در مرحله اول، 3500 دانش آموز دختر دبیرستانی را تا آذرماه در قالب 13 کاروان 300 نفره اعزام خواهیم کرد.

در مراحل بعدی، اعزام بسیجیان، دانش آموزان پسر و دانشجویان را تا پایان سال خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 15 هزار نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور

اعزام 15 هزار نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور