مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-06اجتماعي

لزوم آموزش مهارت های چهارگانه به فرزندان


دنیا چهار مهارت را به عنوان مهارت های اصلی در نظر می گیرد و می گوید زمانی که می خواهیم کسی را وادار به یادگیری یک سری مهارت ها کنیم باید این چهار مهارت اصلی را داشته باشد.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: دنیا چهار مهارت را به عنوان مهارت های اصلی در نظر می گیرد و می گوید زمانی که می خواهیم کسی را وادار به یادگیری یک سری مهارت ها کنیم باید این چهار مهارت اصلی را داشته باشد.

مریم کاووسی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با تربیت نسل متفاوت اظهار کرد: بعد از گذر از 10 سالگی مبحثی به نام مهارت های تربیتی را داریم.

کاووسی با اشاره به اینکه خانواده هایی که می خواهند فرزندانی موفق داشته باشند سعی کنند این چهار مهارت را از بچه ها بخواهند که انجام دهند، افزود: اول مهارت های روزانه یا معیشتی، دوم مهارت های اجتماعی یا اخلاق محور، سوم مهارت های درونی یا معنوی و چهارم مهارت های دیتا محور یا تحصیلی، اگر شما بخواهید متوجه شوید فرزند شما چقدر تربیت شده ببینید از این چهار مهارت کدام را بلد است.

این روانشناس با اشاره به این که در یادگیری این چهار مهارت ترتیب خیلی مهم است، افزود: به طور مثال فرزندی مهارت اول را ندارد اما مهارت چهارم را خیلی خوب دارد، زمانی که فرد نتواند حتی یک غذا برای خودش درست کند، درس خواندن به چه کار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش مهارت های چهارگانه به فرزندان

لزوم آموزش مهارت های چهارگانه به فرزندان