مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:112023-11-01اجتماعي

توجه به شرایط معلولان در برنامه ریزی درسی دانشگاه ها


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: برای نخستین بار در نظام آموزش عالی کشور در برنامه های درسی رشته های تحصیلی نیازمندی های ویژه افراد با شرایط خاص و معلولان پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با اعلام خبر توجه به شرایط معلولان در برنامه ریزی درسی دانشگاه ها گفت: در آیین نامه تدوین و بازنگری برنامه های درسی که توسط معاون آموزشی در مهرماه سال جاری ابلاغ شد در تمامی برنامه های درسی که تدوین و بازنگری می شوند باید نیازمندی ها و ملاحظات ویژه برای افراد با شرایط خاص و معلولان در نظر گرفته شود.

وی ضمن ابراز امیدواری به اجرای کامل قانون حمایت از معلولان بر توجه ویژه معاونت آموزشی وزارت علوم بر تسهیل شرایط تحصیل این قشر در دانشگاه ها تاکید کرد.

نقی زاده درباره اقدامات معاونت آموزشی در این زمینه گفت: در معاونت آموزشی وزارت علوم با همکاری دانشگاه ها، در رابطه با جامعه معلولان و افراد با نیازهای ویژه اقدامات خوبی اجرایی شده است که از جمله می توان به ایجاد رشته های تحصیلی جدید در این زمینه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به شرایط معلولان در برنامه ریزی درسی دانشگاه ها

توجه به شرایط معلولان در برنامه ریزی درسی دانشگاه ها