مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-14اجتماعي

میزان فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج نگران کنندە است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، آمار شهرداری مبنی بر فرسوده بودن 100 درصدی ناوگان اتوبوسرانی و 75 درصدی ناوگان تاکسیرانی سنندج را نگران کننده اعلام کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، آمار شهرداری مبنی بر فرسوده بودن 100 درصدی ناوگان اتوبوسرانی و 75 درصدی ناوگان تاکسیرانی سنندج را نگران کننده اعلام کرد.

اقبال حمیدی امروز (23آبان) در کارگروه استانی هماهنگی کاهش آلودگی هوا که در محل معاونت عمرانی استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج و عرضه بنزین با استانداردهای پایین از مهم ترین عوامل آلودگی هوای این شهر است.

حمیدی با اشاره به آمار شهرداری مبنی بر فرسوده بودن 100 درصد ناوگان اتوبوسرانی و 75 درصد ناوگان تاکسیرانی سنندج را نگران کننده خواند و افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی سنندج باید نوسازی در اولویت امور شهری قرار گیرد.

وی در ادامه به جمع آوری و اسقاط خودروهای فرسوده شهری، نظارت بیشتر بر معاینه فنی خودروها و توزیع و عرضه بنزین یورو 4 و گازوییل یورو 5 اشاره و خاطرنشان کرد: معاونت امور عمرانی و دفتر امور شهری استانداری، پلیس راهور استان، شرکت نفت و شرکت گاز و دیگر دستگاهای مرتبط باید در این امر مشارکت، پیگیری و نظارت بیشتری انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج نگران کنندە است

میزان فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج نگران کنندە است