مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20سياسي

تفکر بسیج، نجات بخش کشور است


فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت : تفکر بسیج نجات بخش کشور است و هرکجا انقلاب و نظام با چالش مواجهه شده، نسخه نجات بخش آن بسیج بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس  ازتربت  حیدریه، سرهنگ علی  یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در دیدار بسیجیان با امام جمعه تربت حیدریه در نخستین روز از هفته بسیج  اظهارکرد: ازمون بسیج در میدان های مختلف به خصوص دفاع مقدس باشکوه بود ، چرا که بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست ، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است و هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شده نسخه نجات بخش آن بسیج بوده است.

  وی افزود : در هر دوره ای حضور بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است، بسیج مظهر وحدت مقدس و اگاهی و بصیرت و مجاهدت است  یعقوبیان افزود : در مجموعه بسیج شهرستان تربت حیدریه به همت رده های مقاومت بسیج حدود 350 عنوان برنامه بصورت پایگاه محور اجرا می شود.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، برنامه های محوری بسیج با موضوع جهاد تبیین، امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امروز همه نگاه های دنیا به ام القری جهان اسلام است و تمام عکس العملها به سمت سخنرانی مسئولان ایرانی است و این بدان معناست که ایران نقش اول منطقه را در غرب  آسیا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیج، نجات بخش کشور است

تفکر بسیج، نجات بخش کشور است