مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:412023-11-04سياسي

شعار راهپیمایی امسال 13 آبان اراک چه بود؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان اراک در حال برگزاری است.

  شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه بار دیگر نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهان و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا اعلان کردند.

 شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان با در دست داشتن عروسک های سران استکبار پرچم اسراییل را به آتش کشیده و با خشم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

راهپیمایی امسال متاثر از حوادث غزه با رنگ و بوی خاصی همراه است و شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهای جدیدی را سر دادند.

شعارهایی چون یا ایها المسلمون؛ غزه شده غرق خون ،  نابودی اسراییل زیباترین فکر ماست، رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست ، وحدت ملت اقتدار ملی است، مرگ بر آمریکا شعار ملی است ، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا ، جمهوری اسلامی چراغ پرفروغ است، حکومت آمریکا حکومت دروغ است ، جنایت منطقه زیر سر آمریکا است، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکا است ، جنایت اسراییل، حمایت آمریکا ، غزه شده کربلا، مهدی بیا مهدی بیا ، در کنار شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، فریاد رهبر ما مرگ بر آمریکا در راهپیمایی امسال سرداده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار راهپیمایی امسال 13 آبان اراک چه بود؟

شعار راهپیمایی امسال 13 آبان اراک چه بود؟