مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-18اقتصادي

اعلام آمادگی رییس کل بیمه مرکزی برای پوشش بیمه ای کولبران


آمادگی داریم در خصوص بیمه گری کولبران و اجناس مجاز که از اقلیم کردستان وارد می شود بررسی های کامل انجام شود و همه شرکت های بیمه برای فعالیت بیمه ای در مرزها طراحی و مشارکت خواهند داشت.

- مفاخری: محمدی خبرنگار: 94 درصد ساختمان کشور های فاقد پوشش بیمه آتش سوزی است رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اذعان به اینکه 94 درصد ساختمان کشور های فاقد پوشش بیمه آتش سوزی است، گفت: بنابر اعلام وزارت نیرو آتش سوزی های ناشی از اتصالات برق افزایش پیدا کرده و از این موضوع برای افزایش پوشش بیمه ای  بهره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی استادهاشمی شنبه شب در دیدار با فعالان صنعت بیمه و تعدادی از مسوولان استان کردستان در سالن جلسات هتل شادی سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از افتخارات ما این است که خانواده های شهدا را نیز زیرپوشش بیمه قرار داده ایم.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند کردستان سرزمین فداکاری، صفا و وفاداری است که در حساس ترین سال های این نظام و در تاریخ انقلاب ایفای نقش کرد.

وی در ادامه گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور 1.

8 و در دنیا این رقم بالاتر است و تلاش می کنیم ضریب نفوذ بیمه در کشور در برنامه ششم به عدد 3 برسد که این مهم باید بوسیله نمایندگی های بیمه ها در کشور تحقق پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس کل بیمه مرکزی برای پوشش بیمه ای کولبران

اعلام آمادگی رییس کل بیمه مرکزی برای پوشش بیمه ای کولبران