مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-14حوادث

آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در گلستان


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در گلستان خبر داد.

- علی رضا منصوری رضی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در استان گلستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: 85 درصد تلفات ناشی از تصادفات در استان گلستان مربوط به موتورسیکلت سواران است و از سال 1391 تا سال گذشته یک هزار و 728 نفر راکب و ترک نشین موتورسیکلت بر اثر تصادفات درون شهر و بیرون شهر در استان گلستان جان خود را از دست داده اند و در این بازه زمانی 35 هزار و 798 نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت مجروح شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در بسیاری از جرائم خشن و سرقت های به عنف و حتی جرائم جنایی، مجرمان برای ارتکاب به جرم از موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و حتی موتورسیکلت های سرقتی استفاده می کنند.

نصیری گفت: در همین راستا و به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و سوانح رانندگی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف آغاز شده و پلیس با جدیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، عدم نصب پلاک و یا نصب پلاک مخدوش، حرکت موتورسیکلت در پیاده رو و یا حرکت در مسیر مقابل از مهمترین جرائمی است که بدون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در گلستان

آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در گلستان