مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-11سياسي

پورمحمدی: تنها راه حل مشکلات، مشارکت است نه قهر با صندوق رأی


دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به مردم می گوییم با صندوق های رای قهر نکنید باید توضیح دهیم تنها راه فائق آمدن بر مشکلات، حضور و مشارکت است نه کنار کشیدن یا رها کردن امور.

- دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به مردم می گوییم با صندوق های رای قهر نکنید باید توضیح دهیم تنها راه فائق آمدن بر مشکلات، حضور و مشارکت است نه کنار کشیدن یا رها کردن امور.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گردهمایی اعضای شوراهای مرکزی احزاب عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به تداوم حملات صهیونیست ها به غزه، گفت: تمام این جنایت ها به نام بشر مدرن، به نام بشر مدافع حقوق بشر و به نام بشر مدافع حقوق زن و کودک انجام می شود و در سایه سکوت نهادهای حقوق بشری بین المللی استمرار می یابد.

رژیمی که به هیچ اصل انسانی و حقوق بشری پایبندی ندارد و کودک کشی و بیمارکشی و بمباران بیمارستان و درمانگاه را عادی می داند.

وی ادامه داد: اگر برخی کشورهای اسلامی و عربی تنها جلوی همکاری ها و سکوت ننگ آور خود را بگیرند عملاً مانع استمرار جنایت بی سابقه صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی خواهیم شد.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی همواره و با تمام وجود و در سخت ترین شرایط با تحمل هزینه های بسیار در کنار مظلومان و مستضعفان عالم بوده است و خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: تنها راه حل مشکلات، مشارکت است نه قهر با صندوق رأی

پورمحمدی: تنها راه حل مشکلات، مشارکت است نه قهر با صندوق رأی