مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-24اقتصادي

تغییر کاربری بنای میراثی انبار دخانیات به فرهنگسرای بانو


اگرچه فروش اموال مازاد دولت، مدت هاست حرف و حدیث هایی را در پی داشته، اما آنچه در رسانه ها مطرح نشده، این است که این سوله با معماری عجیبش یکی از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی است و فروش هرگونه اموال میراثی می باید با استعلام از وزارت میراث فرهنگی صورت گیرد.

- ایسنا/گیلان اگرچه فروش اموال مازاد دولت، مدت هاست حرف و حدیث هایی را در پی داشته، اما آنچه در رسانه ها مطرح نشده، این است که این سوله با معماری عجیبش یکی از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی است و فروش هرگونه اموال میراثی می باید با استعلام از وزارت میراث فرهنگی صورت گیرد.

چند روزی موضوع فروش انبار مجتمع دخانیات گیلان و ورود سازمان بازرسی به نرخ پایین قیمت گذاری آن در رسانه ها خبرساز شده است.

فروش انبار دخانیات واقع در میدان فرهنگ رشت، موجب شده تا جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی مکاتبه به سه وزیر خواستار توقف فروش آن شده و یادآور می شود که در دولت دهم وعده داده شده بود این انبار به عنوان پارک علم و فن آوری تغییرکاربری یابد.

با وجود ثبت میراثی انبار مجتمع دخانیات واقع در میدان فرهنگ(اراضی ناصریه)، تاکنون مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در این زمینه اظهار نظری نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری بنای میراثی انبار دخانیات به فرهنگسرای بانو

تغییر کاربری بنای میراثی انبار دخانیات به فرهنگسرای بانو