مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-08بين الملل

گروه هفت موضوع «آینده غزه پس از جنگ» را بررسی می کند


وزرای خارجه کشورهای عضو گروه 7 در نشستی دو روزه در توکیو درباره چگونگی احیای تلاش های صلح در خاورمیانه و «آینده غزه پس از جنگ» گفت وگو کردند.

- وزرای خارجه کشورهای عضو گروه 7 در نشستی دو روزه در توکیو درباره چگونگی احیای تلاش های صلح در خاورمیانه و آینده غزه پس از جنگ گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژاپن به عنوان میزبان این نشست در بیانیه ای اعلام کرد که این موضوع در یک شام کاری اواخر روز سه شنبه مطرح شد و گروه هفت قرار است امروز (چهارشنبه) به مذاکرات درباره بحران رژیم صهیونیستی و غزه، جنگ اوکراین در روسیه و مسائل مربوط به چین به گفت وگوها ادامه دهد.

در این بیانیه هیچ جزییاتی از گزینه هایی که در صورت خروج حماس از غزه در نتیجه بمباران مداوم فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی ارائه نشده است.

رژیم صهیونیستی تاکنون درباره برنامه های بلندمدت خود برای غزه مبهم عمل کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در برخی از نخستین اظهارات مستقیم در مورد این موضوع، اخیرا گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال این است که مسؤولیت امنیتی غزه را برای مدت نامعلومی برعهده بگیرد.

اما الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به وال استریت ژورنال گفته بود که این رژیم می خواهد این سرزمین تحت یک ائتلاف بین المللی باشد که شامل آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه هفت موضوع «آینده غزه پس از جنگ» را بررسی می کند

گروه هفت موضوع «آینده غزه پس از جنگ» را بررسی می کند