مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-29سياسي

خدام مسجد جمکران برای نسل جوان برنامه ریزی کنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه بار سنگینی بر دوش مسئولان جمکران است، گفت: باید برای نسل جوان که امروز نیاز به توجه دارد در مسجد مقدس جمکران کارهای ویژه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد ظهر امروز با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد، ابراز کرد: خدای متعال به واسطه شرایطی که سال های متمادی در غربت داشتید، پاداش خدمتگذاری به جایگاهی که منتسب به امید ما، حضرت بقیه الله (عج) است را به شما عنایت کرده و این به معنای حسن عاقبت است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت ولی عصر(عج) را حاضر و ناظر بر اعمال و کردار خود بدانید، ادامه داد: برای نسل جوان که امروز نیاز به توجه دارد کار ویژه انجام دهید.

برای رفع شر از مظلومین غزه و فلسطین دعا کنید که حتما حضرت ولی عصر(عج) در این مسجد شریف به دعاهای شما توجه خواهند کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خطاب به تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بار سنگینی بر عهده شما گذاشته شده و بار سنگین تکلیف سنگین دارد که برای شما آرزوی موفقیت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدام مسجد جمکران برای نسل جوان برنامه ریزی کنند

خدام مسجد جمکران برای نسل جوان برنامه ریزی کنند