مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:362023-11-08سياسي

فرماندار پاوه: عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه اشتغال بی احترامی به مردم است


فرماندار پاوه با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه کارگروه اشتغال، گفت: عدم حضور مدیران در این جلسه بی احترامی به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری این کارگروه، اظهار کرد: پاوه از جمله شهرستان های است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است، لذا تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت ها اشتغال ایجاد کرد.

وی با تأکید بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار، ادامه داد: دستگاه ها نظارتی به هنگام ارائه تسهیلات راستی آزمایی داشته باشند، کمیته نظارت باید مجددا فعال شود که آیا تسهیلات ارائه شده در راستای ایجاد اشتغال؛ هزینه شده.

اگر توسعه کسب و کاری صورت گرفته از نظر سرمایه ای بیشتر حمایت شود.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: واحدهای نیمه کاره و تعطیل در شهرستان بسیار داریم و نمونه آن شهرک صنعتی سریاس است، خیلی از این واحدها را می توان با حمایت مسوولان اجرایی به چرخه تولید بازگرداند.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال، گفت: حضور نماینده و کارشناس به جای مدیر مسوول در این جلسه توهین به بحث اشتغال برای مردم شهرستان است، یعنی این مدیر دغدغه اشتغال ندارد و برای این اولویت مهم شهرستان اهمیتی قائل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاوه: عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه اشتغال بی احترامی به مردم است

فرماندار پاوه: عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه اشتغال بی احترامی به مردم است