مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-20ورزشي

باخت در ثانیه های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت


تیم کاله مازندران با شکست خانگی در ثانیه های پایانی بازی برابر میهمان انتهای جدولی خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، فرصت صدرنشینی در این مسابقات را از دست داد.

- ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران با شکست خانگی در ثانیه های پایانی بازی برابر میهمان انتهای جدولی خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، فرصت صدرنشینی در این مسابقات را از دست داد.

تیم کاله مازندران در هفته پنجم این مسابقات عصر دوشنبه، 29 آبان در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم مس کرمان بود و در نهایت برابر میهمان خود با اختلاف یک امتیازی 80 بر 81 واگذار و دومین شکست این فصل خود را نیز در خانه تجربه کرد.

کرمانی که برای فرار از منطقه انتهای جدول، بازی را هجومی شروع کردند و در میان بهت اندک هواداران تیم کاله و بازیکنان ملی پوش این تیم تا امتیاز 13 بر صفر از میزبان خود پیشی گرفتند تا زنگ خطر را برای حریف به صدا درآورند.

شاگردان محمدسیستانی در تیم مس کرمان در نهایت دست نخست را با امتیاز 29 بر 23 به سود خود به پایان رساندند.

هنرنمایی کرمانی ها برای پیروزی برابر میزبان مدعی خود کاله مازندران در دست دوم هم ادامه دار شد و بازیکنان کم و نام نشان این تیم برابر ملی پوشان و بازیکن خارجی تیم کاله عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با نتیجه 40 بر 39 در این دست نیز پیروز شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت در ثانیه های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

باخت در ثانیه های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت