مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-16سياسي

40 عنوان کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بیش از 40 عنوان کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است که تمام آنها در موقع نیاز جدی کشور به چاپ رسیده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در آیین نکوداشت آیت الله عباسعلی اختری؛ مردی از جنس شجاعت و فضیلت با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان اظهار کرد: تجلیل از بزرگان و عالمان دین توفیقی برای ماست و در واقع، این بزرگداشت به معنای بزرگداشت علم، شجاعت، جهاد و فقاهت است.

وی تصریح کرد: آیت الله اختری در خانواده ای مؤمن و بافضیلت متولد شد و دارای هوش، استعداد و انگیزه ای قوی برای رسیدن به کمال بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: شوق، اشتیاق و علاقه وافر و استمراری آیت الله اختری برای رسیدن به کمال مثال زدنی و درخور توجه بود.

مطیعی بیان کرد: آیت الله اختری تنها کسی بود که در مسجد امام خمینی (ره)، اعتکاف رمضانیه داشت و هر سال این اقدام مبارک را به انجام می رساند و این امر یک زمینه برای کمال ایشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 عنوان کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است

40 عنوان کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است