مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-25اجتماعي

شهرک پسماند به منظور کاهش آلایندگی و بوی نامطبوع راه اندازی می شود


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه ورود خودروهای حامل زباله به شهرها ممنوع خواهد شد، گفت: راه اندازی شهرک پسماند در جهت کاهش آلایندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، هجدهمین جلسه شورای اسلامی استان تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر عصر امروز به منظور بررسی چالش ها و معضلات ناشی از وجود آرادکوه در شهرستان ری با حضور حسین نظری معاون شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی استان تهران و سایر مدیران و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

احمد خانی رییس شورای اسلامی استان تهران در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به معضلات ناشی از وجود آرادکوه در شهرستان ری، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کارگروهی در کمیسیون محیط زیست شورای استان متشکل از نهادهای متولی استانی و شهرستانی تشکیل می شود تا مسائل مرتبط با محیط زیست دنبال شود.

وی افزود: در این کارگروه با شناسایی و احصاء مشکلات محیط زیستی راه حل متناسب و درخور با زمان بندی مناسب طراحی و برنامه ریزی خواهد شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به آرادکوه و مشکلات ناشی از جمع آوری زباله تهران، گفت: موضوع جمع آوری زباله شهر تهران معضلی بسیار قدیمی و کهنه است و طبیعتاً تراکم جمعیت و گستردگی شهر تهران و پیوستگی با سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک پسماند به منظور کاهش آلایندگی و بوی نامطبوع راه اندازی می شود

شهرک پسماند به منظور کاهش آلایندگی و بوی نامطبوع راه اندازی می شود