مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-06ورزشي

داوری های لیگ برتر بسکتبال، سلیقه ای شده است


سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت، صادقانه می گویم، وضعیت فعلی داوری های امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خیلی سلیقه ای شده و این روند به بسکتبال ایران آسیب جدی خواهد زد.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت، صادقانه می گویم، وضعیت فعلی داوری های امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خیلی سلیقه ای شده و این روند به بسکتبال ایران آسیب جدی خواهد زد.

علی آرزومندی پس از پیروزی تیمش کاله مازندران برابر میهمانش لیموندیس فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بازی برابر تیم فارس، بازی پر برخوردی بوده، اما در هر سه بازی که در لیگ امسال برگزار کردیم، یک مدل داوری را دیدیم.

وی با بیان اینکه می دانم این حرف ها با وجود پیروزی برابر حریف به نفع ما و حتی خود من نیز نیست، اضافه کرد: نمی توانم چشم را ببندم، صادقانه می گویم، این نوع داوری خیلی سلیقه ای شده و تیم ها باید تکلیف خودشان را بدانند.

ضعف های داوری باید برطرف شود سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه متاسفانه در لیگ امسال داوران کوچک ترین برخورد بازیکنان را خطا می گیرند، تصریح کرد، متاسفانه دراعلام خطا نیز تیم داوری مسابقه هماهنگ نیستند، یک داور خطا اعلام می کند، اما داور دیگری قانونی سوت می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری های لیگ برتر بسکتبال، سلیقه ای شده است

داوری های لیگ برتر بسکتبال، سلیقه ای شده است